-Ελληνική κοινότητα Βερολίνου προς βουλευτές…

  “..εσείς που μας έχετε πιεί το αίμα τόσα χρόνια….και θα πείτε.. εσύ, εσύ κι εσύ…που παίρνετε τα εκατομμύρια κι εγώ δεν ξέρω ποιος είσαι, κι εγώ δεν έχω να φάω…»

«…ήρθατε εδώ να μας πείτε «τι ωραία που τα συζητήσαμε με τους Γερμανούς», πείτε μας ακριβώς τι συζητήσατε …να ξέρουμε ακριβώς τι ξεπουλήσατε, τι υπογράψατε, πείτε όλα ..που είσαστε τόσο ικανοποιημένοι…»

«..εργάζομαι απ’ τα δεκαεφτά μου, δεν έχω ανάγκη κανέναν τους, αυτό που έχω ανάγκη είναι να μην πουλάνε τίποτα απ’ την πατρίδα μου,πουλάνε εργατική δύναμη, την έχουνε εκπαιδεύσει και την πουλάνε εδω, φτηνά, για το τίποτα…πηγαίνω στην δουλειά και ακούω τους Γερμανούς να λένε: έλα Έλληνα και πάρε ένα ευρώ…»

«μιλάνε όλοι αυτοί για θυσίες του ελληνικού λαού…εσείς προσωπικά θα δεχόσασταν να δουλεύετε για 400,500,600 ευρώ ?..»
 

«γιατί αντί να πηγαίνουμε εμείς στην Ελλάδα…στέλνετε τόσον κόσμο απ την Ελλάδα τώρα πλέον εδώ , και νέο κόσμο, τον ανθό…»
 

«..λέτε ότι ήρθατε να μας ακούσετε…μόνο που δεν βλέπω χαρτάκια, δηλαδή που θα σημειώσετε τα σχετικά αιτήματά μας ?…
παίρνω την ευθύνη  και τον κίνδυνο για τον σύλλογό μου (ελληνική κοινότητα Βερολίνου) να μπεί σε μια μαύρη λίστα και να μην επιδοτηθεί ποτέ …αλλά θέλω να πιστεύω πως προτιμούν ο πρόεδρός τους να τα λέει έξω από τα δόντια και όχι να φιλάει κατουρημένες ποδιές…
υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι όπως οι ακροδεξιοί, οι νεοναζί και οι φασίστες. Με αυτούς δεν συζητάμε, τους πολεμάμε…»

Σχολιάστε

